خرید دستگاه زاپ زن شلوار⭐[ با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تضمینی ]

  • ایجادکننده طرح و نقش، برش و پارگی 

متاسفانه دستگاه زاپ برای شلوار جین موجود نداریم

لطفا برای خرید دستگاه زاپ تماس نگیرید

توضیحات

شلوار جین چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم برای شما از زاپ و دستگاه زاپ زن صحبت کنیم نیاز به مقدمه ای داریم تا درک مطالب بعدی برای شما آسان تر و بهتر باشد. بنابراین با سوال جین چیست ؟ شروع می‌کنیم.

در واقع لباس ها و پارچه جین به طور کلی از پر مصرف ترین پارچه ها و لباس ها در جهان هستند و دلیل این محبوبیت بالای آن ها زیبایی و بادوام بودن این پارچه می‌باشد. این پارچه ها قبل از تبدیل شدن به لباس ها و شلوار های پرطرفدار پارچه سخت و ضخیم می‌باشند که با استفاده از فرآیند سنگ شویی آن هم در کارگاه های نساجی با توجه به فصل سال نازک می‌شوند. پس از سنگ شویی و تمام شدن فرآیند ساختن لباس و یا شلوار مورد نظر این وارد قسمت زاپ زنی می‌شوند. در این قسمت با توجه به علایق و مشتریان یک شرکت روی آن به اندازه لازم زاپ می‌زنند. زاپ در واقع همان خط ها و پارگی های جزئی می‌باشد که شلوار و یا لباس مورد نظر را زیبا تر می‌کند. بودن زاپ روی لباس یا شلوار جین یک چیز کاملا شخصی و سلیقه ای می‌باشد که به دلخواه مشتری صورت می‌گیرد و فروشنده و یا شرکت باید پس از تجربه خود در فروش محصولات متوجه شود که آیا مشتریان او علاقه ای زاپ دارند؟ اگر دارند تا چه حد ؟ یا خیر به طور کلی مشتریان هیچ علاقه ای به زاپ ندارند و لباس ها و شلوار های زاپ دار تهیه نمی‌کنند.

زاپ چیست ؟

در مدت گذشته شلوار جین های زاپ دار بسیار بین مردم محبوب شد اما شاید خیلی از ما که از آن استفاده نمی کنیم ندانیم که این زاپ چیست و چگونه رو پارچه بوجود می آید. در ابتدا باید بگوییم که زاپ به طرح نقش پارگی روی شلوار های جین می گویند که شلوار را بسیار زیبا تر می کند و آن را از حالت ساده اصلی خارج می کند که مقدار این زاپ و اندازه آن در شلوار به سلیقه مشتری بستگی دارد.
در ادامه درباره دستگاه زاپ زن و روش های مختلف ایجاد زاپ در شلوار جین صجبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید

دستگاه زاپ زنی

دستگاه زاپ زن چیست؟ سوالی پر تکرار در ذهن مخاطب میباشد. پارچه جین یکی از با دوام ترین و جذاب ترین پارچه هایی است که برای تهیه انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد طرح و نقش، برش و پارگی در این پارچه مخصوص این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای این کار از دستگاه زاپ زن استفاده می شود. با استفاده از دستگاه زاپ زن می توان برش هایی دلخواه و منظم در پارچه ایجاد نمود و به این شیوه تنوعی در سبک پوشش و جذابیتی در استایل ایجاد کرد. اگرچه می توان به صورت دستی هم نسبت به ایجاد زاپ در شلوار اقدام کرد، اما با استفاده از دستگاه زاپ زن می توان نظم و زیبایی بیشتری به آن بخشید و هم چنین به صورت حرفه ای تر این فرآیند را طی کرد. در این مقاله در مورد این دستگاه ها و جایگاهی که در صنعت تولید لباس پیدا کرده اند، صحبت خواهیم کرد. هم چنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید این دستگاه ها از طریق سامانه فروش ما اقدام نمایید.

انواع زاپ

زاپ زدن در همه پارچه ها قابل انجام اما محبوب ترین شلوار و لباسی که روی آن زاپ زده می شود پارچه های جین هستند. زاپ زدن به سه نوع مختلف تقسیم می شود :
رشته رشته : این نوع زاپ در شلوار های جین، کاملا پاره نیستند و رشته هایی از شلوار هنوز وجود دارد که پارگی را می پوشاند.
سوراخ دار : در این روش چند نقطه و سوراخ وجود دارد تا پا دیده شود. در این روش چند نکته وجود دارد که حتما باید رعایت شود:
_ در این نوع، مقدار پارگی زاپ هرگز نباید بیشتر از ساق پا باشد و بهتر است به‌صورت افقی ایجاد شود تا زیباتر باشد.
_ در حالت ایستاده، نباید ارتفاع این پارگی بیشتر از یک اینچ باشد؛ در حالت نشسته طبیعتا بیشتر زانو یا پای شما در معرض دید قرار می‌گیرد، اما اگر اندازه پارگی بیشتر از یک اینچ باشد، زیبایی آن از بین میرود.
ساییده : این نوع زاپ انگار ساییده شده‌اند یا خراش‌های کوچکی روی سطح پارچه وجود دارد. اندازه این ساییدگی در شلوار حدودا به اندازه یک سکه می باشد.

 

آیا دستگاه زاپ زن فقط برای شلوار استفاده میشود؟

دستگاه زاپ زن بیشتر برای شلوار جین تولید شده است اما از آن برای تمام لباس ها میتوان استفاده کرد. بیش از هر لباس  دیگری از پارچه جین برای استفاده به منظور شلوار بهره برداری می شود، زیرا جنس بسیار با دوامی دارد و می توانید سالیان سال بدون اینکه کوچکترین آسیبی به آن وارد شود، از شلوار جین استفاده کنید. دستگاه زاپ زن شلوار برای همین منظور تولید شده و سازندگان شلوار های جین برای پر طرفدار تر شدن محصولات خود استفاده های فراوانی از آن می کنند. دستگاه زاپ زن شلوار می تواند به طور دقیق و حرفه ای طرح و برش های مد نظر شما را بر روی پارچه جین ایجاد کند و نتیجه دلخواه را به شما بدهد. دستگاه زاپ زن شلوار که به طور مدرن و با فناوری های روز دنیا طراحی شده است، جایگزینی ایده آل برای شیوه های سنتی و دستی زاپ دار کردن پارچه های جین است و به خوبی امتحان خود را پس داده است. این دستگاه می تواند از نظر سرعت عمل، نظم و دقت در کار و صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک کرده منجر به افزایش سود نهایی تان شود.

آیا دستگاه زاپ زن فقط برای شلوار استفاده میشود؟

شلوار تمام زاپ

یکی از پر طرفدار ترین شلوار هایی که امروزه مورد توجه دختران و پسران جوان قرار گرفته است، شلوار تمام زاپ است. برای تهیه شلوار تمام زاپ از دستگاه های زاپ زن استفاده می شود که می توانند به طور دقیق و برنامه ریزی شده به حکاکی، ایجاد برش و طرح های مختلف بر روی پارچه جین بپردازند. اگر از تولید کنندگان لباس های جین هستید، برای پر رونق کردن بازار کار خود می توانید از دستگاه های مخصوص برای ایجاد شلوار تمام زاپ بهره گرفته و به این شیوه رضایت مصرف کنندگان جوان را جلب کنید. این دستگاه ها با علت دقت بالا و عدم تخریب پارچه، جایگزین های مناسبی برای شیوه های سنتی ایجاد برش و طرح بر روی پارچه جین هستند و از نظر سرعت عمل در تولید هم شما را یاری می کنند. ایجاد طرح و نقش های خاص، پارگی های منظم و برنامه ریزی شده در بخش های دلخواه پارچه، حکاکی و لیزر کاری از مزیت های استفاده از این دستگاه هاست که در تولید انبوه سود زیادی هم به شما می رساند.

شلوار تمام زاپ چگونه است

چگونه شلوار را زاپ دار کنیم؟

یکی از پرسش هایی که برای بسیاری از جین پوشان پیش می آید، این است که چگونه شلوار را زاپ دار کنیم . اگرچه شیوه های دستی برای این کار وجود دارد که در منزل هم قابل اجراست، اما در سطح تولید انبوه پاسخ این پرسش که چگونه شلوار را زاپ دار کنیم تنها با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار امکان پذیر خواهد بود. این دستگاه ها می توانند به صورت برنامه ریزی شده و با صرف هزینه کم، طرح های مد نظر شما را بر روی پارچه جین اعمال کرده و با بالاترین کیفیت آنها را پردازش کنند. نتیجه نهایی استفاده از دستگاه های زاپ زن، تولید محصولاتی با برش و حکاکی های منظم و ایده آل خواهد بود.  ضمن این که هزینه های نگه داری این دستگاه پایین است و می تواند در زمان کوتاه، شما را به تولید انبوه و پارچه های جین زاپ دار شده برساند. با توجه به پر طرفدار بودن این شلوار و پارچه های زاپ دار، ضروری است تا تولید کنندگان این محصولات، نسبت به تهیه دستگاه زاپ زن اقدام نمایند تا بازار رقابتی خود را حفظ کنند.

چگونه شلوار را زاپ دار کنیم؟

آموزش دستگاه زاپ شلوار

در کنار استفاده از دستگاه های مخصوص برای ایجاد زاپ در پارچه های جین، می توان این کار را به صورت دستی و در منزل هم انجام داد. در این قسمت قصد داریم آموزش زاپ شلوار را به صورت خانگی به شما ارائه کنیم. برای این کار ابتدا باید محل مورد نظر خود را به وسیله صابون خیاطی تعیین کنید. در ادامه آموزش زاپ شلوار باید قیمت مد نظر را به وسیله کاتر برش های عرضی و به شکل موازی بزنید تا بتوان تار و پود پارچه را از هم جدا کرد. در این مرحله باید تارهای پارچه جین در محل های برش زده را جداسازی کنید تا پودهای آن باقی بماند.

در این قسمت از آموزش زاپ شلوار باید با استفاده از یک قیچی نخ های تارهای جدا شده را ببرید تا پودهای آن به طور مشخص و تمیز تری دیده شوند. شما می توانید با استفاده از این روش شلوار و یا هر کدام از لباس های جین  خود را در منزل زاپ دار کنید. اما این شیوه برای تولید کنندگان گرامی به صرفه نمی باشد و نیاز مند صرف وقت و هزینه زیادی است. برای سهولت در این امر دستگاه های زاپ زن تولید و روانه بازار شده اند.

زاپ روی شلوار جین

همانطور که در بالاتر گفتیم زاپ زدن روی همه شلوار ها امکان پذیر است اما روی پارچه های جین بسیار زیباتر و پرطرفدار تر می باشد. اما شاید جالب باشد که بدانید تولید کنندگان این شلوار های چگونه مارک و برند خود را روی شلوار پیاده سازی یا پاره می کنند ؟ در جواب باید بگوییم با استفاده از دو روش دستی و لیزر انجام می شود. شرکت های تولید کننده انبوه معمولا از روش لیزر استفاده می کنند اما طراحان شرکت های بزرگتر از روش دستی!
در روش لیزر طرح دلخواه را به لیزر داده و در یک دقیقه طرح روی شلوار ایجاد می شود. اما در روش دستی نیرو های مخصوص این کار ساعت ها زمان برای انجام آن کار صرف کرده و در آخر طرح بسیار زیبا را تحویل می دهند.

 

آموزش دستگاه زاپ شلوار

خرید دستگاه زاپ زن

شما همکاران و تولید کنندگان عزیز می توانید برای خرید دستگاه زاپ زن از طریق سایت ما اقدام کرده و محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را تهیه نمایید. سامانه خرید ما به صورت آنلاین بوده و به صورت شبانه روزی امکان خرید دستگاه زاپ زن را برایتان مهیا نموده است. این محصول یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین دستگاه های زاپ زن موجود در کشور می باشد و می تواند شما را در تولید انبوه شلوار و پارچه های جین که زاپ دار و دارای برش و طرح باشند، یاری کند. با خرید دستگاه زاپ زن می توانید ضمن صرفه جویی در نیروی کار، سرعت عمل خود را در فرآیند تولید بالا برده و به کسب و کار خود رونق ببخشید. این اطمینان را به شما می دهیم که تنها با یک بار خرید از مجموعه ما به علت کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسبی که دارند، به مشتری دائمی مان بدل خواهید شد.

خرید دستگاه زاپ زن

قیمت دستگاه زاپ زن

سامانه فروش آنلاین ما به علت حذف دست واسطه ها، قیمت دستگاه زاپ زنی را به صورت رقابتی و به شکلی مقرون به صرفه ارائه کرده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه زاپ شلوار و هم چنین دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما در بخش بازرگانی تماس گرفته و با کسب اطلاعات کافی نسبت به خرید اقدام نمایید. قیمت دستگاه زاپ زن به نسبت کیفیتی که دارد، مناسب و اقتصادی بوده و می توانید با خیال راحت نسبت به تهیه آن از این سایت اقدام نمایید. کلیه اعضای این مجموعه برای جلب رضایت شما عزیزان مصرف کننده تلاش می کنند و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سعی در محقق ساختن این هدف دارند.

 

خرید دستگاه زاپ زن

و پس از همه این توضیحات نوبت به معرفی و خرید و دستگاه زاپ زن می رسد.

شرکت بزرگ کیمیا نساجین یکی از بزرگترین مراکز تمامی محصولات جین در ایران می باشد که محصول دستگاه زاپ زن نیز یکی از محصولاتی است که از طرف کیمیا نساجین با بهترین کیفیت و کمترین به فروش می رسد

 

قیمت دستگاه زاپ زن

قطعا در مورد خرید یک محصول از مهمترین فاکتور ها قیمت آن محصول می باشد که برای بعضی قیمت در اولین اولویت و برای بعضی در اولویت دوم یا سوم قرار دارد. متاسفانه به دلیل ثابت نبودن قیمت ارز و دلار که روی تمامی قیمت ها تاثیر دارد نمی توانیم قیمت ثابت و واحدی برای این محصول مشخص کنیم. اما شما می توانید به راحتی فقط با یک تماس آسان می توانید علاوه بر دریافت قیمت لحظه مورد نظر خود خصوصا دستگاه زاپ زن مشاوره نیز دریافت کنید تا در مورد خرید خود کاملا مطمئن باشید.

 

فروش دستگاه زاپ زن

شرکت بزرگ کیمیا نساجین یکی از بزرگترین مراکز فروش و سنگ شویی محصولات جین از جمله پیرهن و یا شلوار های جین می باشد. شما عزیزان می توانید با با مراجعه حضوری ، تماس ، فضای مجازی با ما ارتباط بگیرید همچنین شما می توانید با تماس با شرکت ما علاوه بر ثبت سفارش محصول مورد نظر مشاوره نیز دریافت کنید که به خرید مطمئن خود بسیار کمک میکنید و با اطمینان کامل می توانید خرید خود را انجام دهید. علاوه بر دستگاه زاپ زن شما میتوانید خرید پارچه لی سنگشور را از کیمیا نساجین انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید دستگاه زاپ زن شلوار⭐[ با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تضمینی ]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست
خدمات سنگشویی تنها به صورت عمده ارائه میشود