سنگ شویی در سبزوار 

در این مقاله درباره سنگ شویی و روش های سنگ شویی در سبزوار صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
تقریبا در چند دهه اخیر شلوار ها و لباس هایی که از پارچه جین ساخته می شوند بسیار در سر تا سر جهان سر و صدا کرد و بین مردم پر طرفدار شده و مدل ها و حالت های مختلف آن طی سالها وارد بازار شدند و هر ساله مدل جدیدی از  به اصطلاح مد شده و بین مردم جهان می چرخد.
مردمان سبزوار از با اصالت ترین مردمان این مرز و بوم می باشند که در تاریخ بسیار از خود گذشتگی کرده و حکومت را از بیگانگان گرفته اند. هم اکنون جوانان و مردمان سبزوار از شیپ پوش ترین های کشور هستند که همیشه به مد روز اهمیت داده و شلوار ها و لباس های جین از الویت های آنان بوده.

سنگ شویی چیست ؟ 

قبل از هر توضیحی نیاز به پاسخ به این سوال می باشد ، سنگ شویی چیست ؟
سنگ شویی فرآیندی است که در آن پارچه جین را نازک می کنند تا قابل استفاده باشد زیرا پارچه جین به خودی خود بسیار پارچه با دوام و ضخیمی می باشد و برای استفاده حتما باید مراحل و فرآیند سنگ شویی را طی کند.
این فرایند بسیار آسان بوده و طی چند مرحله انجام می شود.
در مرحله اول پارچه جین مورد نظر را به همراه سنگ پا درون لباس شویی های بزرگ و صنعتی قرار می دهند تا به مقدار نیاز و لازم از ضخامت آن کم شود که این نیز بستگی به فصلی که درون آن هستیم دارد. برای مثال : در زمستان پارچه را ضخیم می سازند تا در هنگام استفاده سردمان نشود اما در تابستان آن را نازک می سازند تا دمای بدن بالا نرود.
در مرحله بعدی آن را از ماشین لباس شویی در آورده و روی آن را محکم با استفاده از سنگ پومیس می کشند تا حالات سایه روشن و سنگ شویی روی آن ایجاد شود و در آخر با توجه به سلیقه مشتریان عزیز روی آن یا زاپ می زنند یا آن را همان گونه وارد بازار می کنند.

سنگ شویی در  سبزوار چگونه است ؟

سنگ شویی به نوع مختلف انجام می شود نوع یک سنگ شویی به سبک نوین و نوع دوم سنگ شویی به سبک قدیمی و سنتی.
در سبزوار سنگ شویی به صورت سنتی و قدیمی انجام می شود.
تفاوت این دو نوع، در روش انجام آن هاست در روش نوین همان طور که در بالا گفتیم همه چیز جدید و به کمک دستگاه ها و وسایل صنعتی انجام می شود اما در روش سنتی همه مراحل توسط نیروی انسانی انجام می شود از تحویل گرفتن پارچه تا کشیدن سنگ روی آن و ایجاد حالات سنگ شویی و وارد کردن لباس به بازار.

مورد اعتماد ترین مرکز سنگ شویی در ایران کیست ؟ 

شرکت بزرگ کیمیا نساجین از بزرگترین مراکز سنگ شویی در ایران می باشد که همیشه علاقه مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده و طبق آن محصول مورد نظر را تولید می کند. شما عزیزان برای مشاوره درباره خط تولید سنگ شویی یا اطلاعات بیشتر می توانید با شما های درج شده در سایت تماس بگیرید.
این مقاله رو از دست نده!>>>
کاربرد اوزون در سنگشویی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات سنگشویی تنها به صورت عمده ارائه میشود