سنگ شویی در آمل

در این مقاله درباره سنگ شویی در آمل صحبت خواهیم کرد و روش های سنگ شویی و چگونگی آن در شهر زیبا آمل را خواهیم گفت.
آمل از شهر های قدیمی کشور ایران می باشد که مرکز صنعت و فرهنگ در استان مازندران است و پایتخت برنج ایران شناخته می شود.
علاوه بر معروف بودن به برنج مردمان خوش پوش و خوشتیپ آمل نیز زبان زد تمامی توریستان و گردشگران می باشد.

سنگ شویی چیست و چگونه انجام می شود ؟

سنگ شویی به فرآیند آماده سازی یک لباس ، شلوار و یا پارچه جین می گویند که در کل دو نوع است. روش نوین و روش سنتی و قدیمی که تفاوت این دو روش در فرآیند آماده سازی آن است.
در روش نوین تقریبا ۸۰ درصد مراحل سنگ شویی توسط ماشین آلات و ابزار آلات صنعتی انجام می شود. در مرحله اول پارچه را به همراه سنگ های مختلف وارد ماشین لباس شویی های بزرگ سنگ شویی می کنند تا به مقدار لازم نازک شود و بعد از آن نیرو های انسانی با استفاده از سنگ پومیس آن را محکم می شویند تا حالت های سایه روشن و سنگ شویی روی شلوار ، لباس یا پارچه مورد نظر ایجاد شود. در آخر نیز با توجه به مشتریان آن کارگاه روی پارچه یا زاپ میزنند که این نیز به کمک دستگاه های زاپ زنی انجام می شود یا به همان گونه ساده وارد بازار می کنند.
اما در روش سنتی هیچ یک از دستگاه های بالا وجود ندارد و همه مراحل توسط نیرو های انسانی انجام می شود از نازک کردن پارچه تا سنگ شویی آن و وارد بازار کردن لباس مورد نظر.
در این فرآیند چند چیز نیز وجود دارد مانند سنگ شویی با توجه به فصل مورد نظر که یعنی کارگاه های سنگ شویی همیشه پارچه های جین را در زمستان کلفت و ضخیم اما در تابستان نازک می سازنند و از آنجایی که پارچه جین به خودی خود بسیار ضخیم و با دوام می باشد به سادگی می توان ضخامت آن را تنظیم کرد.

سنگ شویی در آمل چگونه است ؟ 

در آمل سنگ شویی یه روش نوین انجام می شود که دلیل این کار نیز متقاضی بالا در استفاده از سبک جین می باشد.
در آمل سنگ شویی همان گونه که در بالا گفتیم با استفاده از ماشین آلات و ماشین لباس شویی های صنعتی انجام می شود.

آنزیم شویی چیست ؟ 

یکی دیگر از روش های رسیدن به پارچه جین سنگ شور ، آنزیم شویی است. در آنزیم شویی از یک نوع سلول زنده استفاده می شود که با شکستن الیاف پارچه جلوه بی نظیری به پارچه ما می دهد. البته که پایه اصلی سنگ شویی می باشد اما از این روش نیز در بعضی مواقع استفاده می شود. البته که جین سنگ شور با جین آنزیم شور هیچ فرقی نمی کند و آنزیم شویی با روش های نرم انجام می شود و از لحاظ قیمت نیز آنزیم شویی بهتر است اما با این حال استاندارد سنگ شویی می باشد و در بیشتر مواقع از سنگ شویی استفاده می شود.

مورد اعتماد ترین مرکز سنگ شویی در ایران کجاست ؟ 

بهترین ، بزرگترین و مورد اعتماد ترین مرکز سنگ شویی در ایران شرکت بزرگ کیمیا نساجین می باشد که با سابقه کار بالا در این صنعت مشغول به کار است و همیشه علایق مشتریان در اولویت شرکت بوده و هست و شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت یا مشاوره خط تولید جدید سنگ شویی تماس بگیرید
این مقاله رو از دست نده!>>>
اسید استیک چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
خدمات سنگشویی تنها به صورت عمده ارائه میشود